2010. október 6., szerda

Ezt a verset ugyan nem én írtam, hanem a barátnőm, Tami, de olyan jó lett, hogy gondoltam, felrakom.

Boldog vagyok

Fény szűrődik be az ablakon…
Reggel van,
De azt még nem tudom,
Hogy a mai nap egy különleges alkalom…
Az iskola, mint tegnap…
S a terem előtt már páran várnak…
Köztük van Ő is, rámnéz, rámmosolyog…
Úgy érzem, most boldog vagyok…
Beszélgetünk, becsengetnek,
Az osztály megtölti a termet.
Telik-múlik az idő,
A hetedik órának vége – vár az ebédlő.
Elküldünk az asztalunktól egy váratlan vendéget,
Majd ebédelünk, s megbeszélünk minden mai érdekeset.
Hazaérek, netezgetek,
Majd: jé, mi ez?
A legszebb bejegyzés a világon,
Kapcsolatban van a barátom…(L)
Beállítom gyorsan én is:
IWIW, MyVip, Facebook, kész is…
Sietek ki az ajtón,
Hol a labda, hol a cuccom…?
Időben odaérek,
Az edzés is sikeres lesz.
Futok haza,
S az esőben megállok:
Ugrálva, kiáltozva ordítom a világnak:
Boldog vagyok, látjátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése